ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

wtorek, 31 lipca 2012

Kartka dla większego chłopca;)


Temat jak dla mnie nowy i trudny do okiełznania. Kartka dla mężczyzny? Mhm... W końcu zdecydowałam się na skromną w treść kartkę sztalugową. :) Przecież mężczyźni wcale tak wielu słów nie oczekują:) I broń Boże jakiś kwiat;)
Wykorzystałam papiery Lemonade Vineyard. Bardzo przypadły mi do gustu. Dlatego od razu chwyciłam to, co z kolekcji zostało, i zaczynam oklejać nimi exploding box. Te fiolety, brązy i zielenie...

1 komentarz:

  1. "Im mniej słów,tym lepiej". To dewiza pewnie większości większych chłopców,zwłaszcza żonatych.:)
    Kartka cudna.

    OdpowiedzUsuń