ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

środa, 12 grudnia 2012

Długie szale filcowo-jedwabne

Połączenie szyfonu jedwabnego i wełny jakoś ostatnio mi pasuje:) Jest chyba najbardziej uniwersalne. Latem można zarzucić na plecy, zimą opleść wokół szyi. Wełny jest na tyle dużo, że szal spełni swoją funkcję grzewczą:) I ten prześladujący mnie turkus...


1/2 szala

1/2 szala


Zdjęcia nie są najlepsze, wiem. Szal rozłożony na stole nie wygląda tak pięknie jak wtedy, gdy jest ułożony na kimś. Ale cóż... Może w końcu zainwestuję w jakiegoś manekina:)

1 komentarz:

  1. Lubię do Ciebie zaglądać i popatrzeć sobie na takie cudeńka:)
    A.

    OdpowiedzUsuń