ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

piątek, 21 czerwca 2013

W ramach oddechu - mój pierwszy notes

Powstał na kameralnych warsztatach w pracowni Makowe Pole. Choć zamówienie od córy miałam na różowy, wyszedł bardziej różany:) Ma dużo kieszonek na tagi, by zbyt szybko się nie znudził i by można go było wciąż na nowo odkrywać:D. Marysi kropka nad i to taśma z serduszkami z DT (do kupienia również na Makowym Polu), w której zakochała się, jak tylko ją zobaczyła. 









1 komentarz:

  1. Jeszcze rok, dwa i Marysia będzie scrapować, filcować jak zawodowiec;)Extra notes!
    Uściski,
    A.

    OdpowiedzUsuń