ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

wtorek, 10 grudnia 2013

Tygrysi

Jak zwykle pospieszne zdjęcia, ale chciałam pokazać projekt, który zupełnie mnie nie przekonywał, dopóki nie powstał:) Cieszę się, że inni inspirują mnie swoimi pomysłami i odmiennymi gustami:) Szal to połączenie ciepłego różu i brązu. No i te tygrysie paski;) Mam nadzieję, że budzą właściwe skojarzenia. Wyszedł naprawdę długi, na końcach mocniej wyciągnięty. I jak zwykle, cieplutki:D







1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy! Połączenie takiego różu i brązu lubię, kojarzy mi się tak czekoladowo-malinowo :) A te tygrysie paseczki pięknie tę słodycz przełamują i nadają szalowi... pazura? :)

    OdpowiedzUsuń