ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Teraz trochę historii:)

Album powstał z okazji Komunii Świętej mojego chrześniaka - i największego bohatera mojej córki. Miał być uczuciowy i taki chyba wyszedł. Nie dysponowałam jeszcze wtedy żadnymi wykrojnikami ani dziurkaczami, więc darłam, wyszczypywałam i traktowałam nożyczkami wszystkie krawędzie, na których mogło być widać nierówne cięcia;) Myślę, że to był dobry album - taki, który coś mówi. Bo o to mi głównie chodziło.










3 komentarze:

  1. To był, a raczej jest, naprawdę dobry i piękny album, pełen emocji i treści- widziałam, dotykałam i... robiłam mu zdjęcia... Czemu mnie nie szturchasz, żebym Ci je przesłała? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam łzy wzruszenia płynące po twarzy Szymka i usłyszałam,że to dla niego najpiękniejszy i najważniejszy prezent komunijny (a przy PS3 to już nie lada komplement;)). Album jest piękny i taki "żywy". Każda litera,każde zdjęcie to zapis czegoś niezwykłego i trwalszego niż przedmioty i upominki. Po prostu cudny i jakże prawdziwy dowód miłości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam,że to miłość odwzajemniona:)

    OdpowiedzUsuń