ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

czwartek, 30 sierpnia 2012

Turkusy, zielenie i oryginalna ceramika




W końcu doczekały się wykończenia. Filcowe dredy w kolorze zielonym i turkusowym w połączeniu z ręcznie robionymi elementami ceramicznymi Arven (www.art.arven.pl).
Sama jestem zachwycona ceramicznymi dodatkami od Arven. Są tak przyjemnie "nierówne" (czytaj: nieidealne, nie według formy). Nie wiem, czy na zdjęciach widać ich cały urok.

3 komentarze:

  1. Niebanalne i piękne połączenie filcu z ceramiką w Twoim wykonaniu jest naprawdę zachwycające.Już wiem,co zamówię u Ciebie teściowej w prezencie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku dni dobieram garderobę na spacery specjalnie pod te dredy:) Cudnie wyglądają na szyi. Jestem podziwiona;) (*podziwiona- słówko autorstwa Szymona,który tak określił swój podziw dla pasztetu babci Irci. Od tamtej pory wszyscy używamy tego określenia;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać,że to ja- Twoja ukochana(bo jedyna) sister;)A.

      Usuń