ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

czwartek, 21 marca 2013

Kilka wiosennych szali

Amarant w połączeniu z malinowym jedwabiem. Jedwab baaaaardzo przyjemny, lekko skreszowany.









Morska wełna i turkus morski w jedwabiu. Podobne, acz jedwab nico bardziej turkusowy niż morski. Nie mogę pokazać całości szala, gdyż wyszedł na zdjęciu jakby był w kolorze dżinsu:) Trza z nim iść na zewnątrz.





I znów amarant, tym razem z czernią i motywem róż.

Nie jestem zbyt dobrym fotografem. Wydawało mi się, że lampa będzie niepotrzebna do robienia zdjęć w tym miejscu, niestety, róż się bardzo zaróżowił, a turkus zaniebieszczył... Zanim zrobię lepsze zdjęcia, te wrzucam dla orientacji zainteresowanym, bo szaliki długo czekają już na pokazanie. A w suszeniu delikatny szal ecru. Bliski bieli z subtelnym wzorem kwiatowym.

2 komentarze:

  1. Och, śliczne te szale:-) I te kolorki takie piękne:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,wiosenne:) Tylko wiosna gdzieś się zapodziała:)
    Uściski:*
    A.

    OdpowiedzUsuń