ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

wtorek, 19 marca 2013

Mała zajawka

Jasne i ciemne kiwi w połączeniu z delikatnym ecru (na zdjęciach jak biel, ale w rzeczywistości przełamana).


Mój ulubiony zestaw kolorystyczny. Jasny szary plus chłodny fiolet i ciut ciemniejszy róż.

Turkus z bladym różem. Pięknie się zgrywają.

Korali powstało więcej,oprócz tego są bransoletki i wisiory ceramiczne. I dwa szale do ofocenia. Ale o tym, jak będę miała dłuższą chwilę na blogowanie.

3 komentarze:

  1. Wow, szałowe!!!! A najbardziej ten turkus z różem. Dla mnie bomba:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te turkusowe z różem są przepiękne! Ale i ta zieleń mnie kusi, pewnie z braku zieleni w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się podobają:) Ten turkus na żywo jest chyba jeszcze ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń