ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

czwartek, 20 września 2012

Anielski konik znalazł nowy dom:)

Właśnie spotkałam listonosza, który przyniósł mi przemiłą przesyłkę:) Autorem pracy jest Nika, która prowadzi swojego bloga w sieci. Konika zamówiłam na prezent dla Marysi, której ostatnio trudno przychodziły rozstania w przedszkolu. Ma jej towarzyszyć w codziennym "trudzie edukacji";).
Zdjęcia pochodzą ze strony Niki:) Konik jest naprawdę superprofesjonalnie uszyty:) Nie mogę się doczekać, gdy pokażę go córce.






1 komentarz:

  1. Jestem przekonana,że ten anielski konik będzie miał u Marysi jak u Pana Boga za piecem;) Sielskie życie z anielską właścicielką;)
    A konik rzeczywiście przecudny.
    Zazdroszczę talentu:)
    A*

    OdpowiedzUsuń