ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

sobota, 29 września 2012

Wciąż w brązach

Ten szalik powstał wczorajszej nocy. Jest cieniutki, bazą jest wełna w kolorze piaskowym. Wzory kwiatowe są w kolorze kawy z mlekiem. Druga strona na życzenie jest zupełnie gładka, pokryta tylko jedwabną przędzą dla dodania połysku. I niestety, nie ma jej na zdjęciach, a szalik ma już nową właścicielkę:)



2 komentarze:

  1. Wiesz, że brązy i beże to nie moja stylistyka, ale jak się patrzy na te szale to się robi ciepło i baaaardzo przytulnie i aż się chce mieć coś takiego mięciutkiego, kawowego przy twarzy :) Piękne i takie długaśne! To chyba ogrom pracy?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) Jestem pewna,że właścicielka będzie robić z nim furorę;)A.

    OdpowiedzUsuń