ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

sobota, 15 września 2012

Mamo, a prawda, że...

Tak zaczyna się większość wypowiedzi mojej córki:) Wypowiadane przez nią zdania mogą się ewentualnie kończyć słodkim "... , prawda?". Zbiera mnóstwo informacji, segreguje je, łączy, a potem wypowiada jako jedną z PRAWD. Czasem śmiesznie to wygląda. Raz zaskoczyła mnie: "Mamo, a prawda, że małpy czasem latają w kosmos?":) Skąd inspiracja, tego nie wiem. Ale potwierdziłam. Bo chyba czasem latają, prawda?:)

Myślę, więc jestem...:)

Czerpię z życia całymi garściami...

Dziś odrobina prywaty, bo taki sentymentalny dzień...:)

3 komentarze:

  1. Śliczna dziewczynka:-))) Ja ubolewam, bo mam 2 synów i to już prawie dorosłych, a tak zawsze chciałam mieć córkę:-) Nie mam dla kogo szyć swoich zabawek:-) Niebawem zabiorę się za szycie konika dla Marysi:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysia jest niezwykle piękna i mądra, prawda?:)Oczywiście pytanie retoryczne. Uściski dla Was w tym sentymentalnym dniu (zwłaszcza dla Ciebie ukochana siostruniu):* A.

    OdpowiedzUsuń