ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

czwartek, 6 września 2012

Anna od cokołów


Dziś zupełnie inaczej niż zawsze. Muzycznie. I wspomnieniowo. Szymon Zychowicz bywał w Kętrzynie z koncertami. Bardzo kojarzy mi się z czasami mojej młodości...:) Coraz odleglejszymi;)
Wczoraj cały dzień towarzyszył mojemu filcowaniu. Efekty pracy pokażę później, teraz dzielę się tylko piękną muzyką, pięknym, poetyckim tekstem i niezwykłym głosem.

2 komentarze:

  1. no i teraz słucham i słucham i słucham :)
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ostrzec, że mi to słuchanie wcale nie minęło....:) Szymon filcuje ze mną stale;)

    OdpowiedzUsuń