ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

niedziela, 28 października 2012

Prace Iwonki

Trochę dekupażu, który od jutra można nabyć w moim małym sklepiku. Autorką prac jest Iwonka, koleżanka  z warsztatów, które prowadziłam w sierpniu w okolicy Wyszkowa. Prace są pięknie i bardzo starannie wykończone. Zresztą, zobaczcie sami:















2 komentarze:

  1. zdolna koleżanka, podoba mi się ten komplecik chustecznik + serwetnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, podzielam entuzjazm.
    Oprócz tego była taca - pięknie bielona ze spękaniami i motywem róż. Ale od razu została przechwycona i nie mam zdjęć. Na pewno można jednak coś takiego zamówić:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń