ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

piątek, 5 października 2012

Żółto-fioletowy

Szal. Szerokość to ok. 30 cm. Długość ok. 150 cm. Z jednej strony wełna, z drugiej nici wełniano-jedwabne i wełniane loki. Żeby nie było tak całkiem nudno i brązowo.







Szal jest fajny:) Nie za gruby, nie za cienki. Można go złożyć jak szaliczek, ale i zarzucić na plecy. Jak mi się uda, wyjdę z nim na spacer;) by zrobić fotosy w dobrym świetle. Na razie za tło musi służyć mój włochacz salonowy.

Ps. Malutki. Bo zdjęcia na zewnątrz, więc kolory trochę wierniejsze.  Dlatego edytuję i podmieniam:






3 komentarze:

  1. Piękny szal:-) Ciepły, niepowtarzalny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne połączenie kolorów:)Na jesienne szare dni idealny:)A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałybyście go zobaczyć na żywo:) Naprawdę jest energetyzujący. Muszę się w końcu nauczyć robić zdjęcia w moim mieszkaniu. Bo gdzie się nie umoszczę, tam za ciemno i kolor wychodzą przekłamane. Ale wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń