ZAMAWIANIE PRAC

Dużo filcu, trochę dekupażu i biżuterii, a od czasu do czasu papier: kartki, albumy, pudełka.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się u mnie.
Zaglądaj, komentuj, jeśli masz ochotę, pisz: karola.szym@gmail.com.
Miło mi Cię tutaj gościć:)

środa, 10 października 2012

Szalowo

Mięciutka wełna, dodatki jedwabne - trochę tkaniny (kwiat na czarnej stronie), trochę marszczeń szyfonowych, które są w kolorze czarnym i dyskretnie wtapiają się w czarne tło:)
Szal z gatunku cienkich i bardzo miłych:) Brzegi to melanż szarości i bieli.
A nowe studio to płotek przy przedszkolu mojej córki:)





1 komentarz:

  1. Nie do końca byłam przekonana do tych szali;)
    Ale jak zobaczyłam je na Tobie, zachwyciłam się.
    Można je upinać w różny sposób,a okrycia jesienne,zimowe dużo zyskują na zestawieniu z filcem.
    A.

    OdpowiedzUsuń